środa, 29 lipca 2015

początek

Jako, że na początku każdy się przedstawia to jestem Zuzia. Mam 17 lat i zazwyczaj jestem nieśmiałą dziewczyną. Mieszkam w małej miejscowości Pionki, 100 km od Warszawy. Chodzę do technikum na profil Fototechnik. Zajmuje się tym od 6 klasy i wydaje mi się, że mniej więcej mi to wychodzi :) Od zawsze kręci mnie prowadzenie blogów, dlatego powstał ten blog. Jego tematyka? Zdjęcia, moda, hity w internecie, mój mały notatnik. Co, kiedy i jak. Dlatego jeśli macie ochotę zaglądajcie tu częściej, bo na pewno będzie co oglądać :)
Niestety pierwszy miesiąc wakacji już za nami. Jak go spędziliście? Co robiliście ciekawego? Jakie miasta/kraje odwiedziliście?
Ja spędziłam w domu niestety. Ale nie nudziłam się :) Zrobiłam kilka sesji zdjęciowych, dużo jeżdżenia na rolkach  i wychodziłam ze znajomymi na miasto. Nadrobiłam filmy, które od dawna chciałam obejrzeć ale w rok szkolny nie było na to czasu. Serial, The walking Dead też prawie obejrzałam. Czyli prawie cały czas miałam co robić. Na przyszły miesiąc jak na razie nie mam planów, ale jeszcze wszystko przede mną.
W dzisiejszym poście dodam kilka zdjęć, zarówno moich jak i z tumblr'a ;)




Wygląd będzie na pewno w między czasie zmieniany. 
dziękuje bardzo za uwagę i zapraszam ponownie! :) 

9 komentarzy:

  1. Super ze zaczynasz blogować! !!!
    Zapraszam do mnie. Pozostaw w komentarzu swojego bloga a na pewno na niego zajrze i cos po sobie zostawie.
    nataliaa-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia. Szkoda jednak ze na poczatku nie napisalas ktora to Ty. Czasami trzeba uważać jakie zdjecia z Tumblra sie bierze bo byc moze trafisz na autorkę
    Buziaki

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma mojego zdjęcia tutaj :) To tylko moje modelki ;) A co do tumblr'a mam nadzieje, że jeśli trafię na autorkę to będzie ona wyrozumiała :)

      Usuń
  3. fajny post powodzenia :) obserwuję i mam nadzieje że ty też do mnie zajrzysz anananas9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w dalszym blogowaniu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy post *u* powodzenia :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Zapraszam http://lepszawersjasamejsiebie.blogspot.com/2015/07/liebster-blog-awards.html

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Archiwum