piątek, 31 lipca 2015

Liebster Blog Award!

Witam ponownie! :)
A więc zostałam nominowana przez lepszawersjasamejsiebie.blogspot.com w Liebster Blog Award, która zadała mi kilka pytań. A więc, zabieram się do odpowiadania ;)

1. Jak spędzasz wolny czas? 

A więc, jestem niestety dzieckiem internetu więc większość czasu spędzam przed telefonem i komputerem. Ale często też wychodzę ze znajomymi i to lubię najbardziej. Dobrą książką też nie pogardzę. 

2. Masz jakieś ulubione hasło/cytaty motywacyjny? 


Dwa które zapadły mi najbardziej w pamięci :) 

3. Ukochana książka, którą mi polecisz?  

Kocham, uwielbiam i polecam każdemu całą serie Pamiętniki Wampirów! Zawszę chętnie do nich wracam. 

4. Najciekawsze miejsce jakie zwiedziłeś? 

Na pewno Kraków. Niesamowite miasto, które zawszę będę dobrze wspominać. 

5. Podaj jedną zaletę prowadzenia bloga. 

Czytelnicy! Oni są najlepsi, motywują i wspierają. Jak prowadziłam bloga z opowiadaniami, te kilka osób niesamowicie pomagało mi i wspierało, kiedy miałam zawieche. 

6. Najlepsze na dobry początek dnia jest....... 

Cappuccino!

7. Wymień swoje 3 największe wady. 

Lenistwo. Łatwowierność. Przejmowanie się kimś, kogo nawet nie znam albo znam ale słabo.

8. Na czym byłaś ostatnio w kinie? 

Ostatnio chyba na 50 twarzy Grey'a ;) 

9. Słodki czy słony? 

Zależy od moich zachcianek. 

10. Jaki gatunek muzyki, koi Twoje nerwy? 

Nie mam pojęcia czemu, ale rap.  Zawsze jak jestem zła albo smutna słucham rapu i jakoś to mnie uspokaja. 

11. Jakiego obcego języka chciałabyś się nauczyć i dlaczego?   

Angielskiego tak max dobrze, bo w przyszłości chce wyjechać do NY. I chińskiego, ponieważ to strasznie śmieszny język. I Chiny też bym chciała zwiedzić ;) 

Moje pytanka: 

1. Jakie w życiu zwiedziłeś kraje? 
2. Co najbardziej lubisz jeść na śniadanie? 
3. Ulubiony zespół? 
4. Ulubione zajęcie? 
5. Co najbardziej lubisz w swoim wyglądzie i dlaczego? 
6. Wymień 3 swoje zalety? 
7. Co/kto cię inspiruje? 
8. Woda gazowana czy zwykła? 
9. Owoce czy warzywa? 
10. Czego żałujesz w życiu? 
11. Ulubiona książka? 

Blogi, które nominuje: 


Miłej zabawy życzę :) 
I jutro powinien pojawić się post ze zdjęciami, które niedawno wykonałam. 

2 komentarze:

  1. Cytaty motywacyjne masz mocne :-) Tak trzymaj!
    Tez uwielbiam cappucino <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałam nominowana przez Ciebie do LBA. Bardzo ci dziękuję ;). Odpowiedzi na pytania możesz przeczytać w tym poście.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Archiwum