niedziela, 2 sierpnia 2015

Zdjęcia

Cześć wszystkim!
Post miał być wczoraj, ale niestety nie miałam dostępu do komputera. Tak więc pojawia się o 2 w nocy, niestety. Wczoraj miałam dość męczący dzień. Wstałam po 12 i oczywiście mama zagoniła mnie do obowiązków domowych. Tak więc posprzątałam i potem razem z koleżanką wybrałam się na rolki. Zrobiłyśmy ponad 10 km. Super się jeździło! Jutro czekają mnie kolejne zdjęcia i mały wypad do kolegi. No ale nie przedłużam. Kilka zdjęć mojej siostry z których jestem dumna ;)






Mam nadzieje, że zdjęcia wam się podobają ;) 
Jeśli tak, zapraszam na fan page na facebook'u : Zuzia Wojdak Photography 
A teraz uciekam spać, dobranoc! 

1 komentarz:

  1. Superowe zdjęcia! ^^
    http://sapphireblog1.blogspot.com/ -------> Zaobserwuj ♥

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Archiwum